7 mai 2012

M !?

-Esti bine?M. trebuie...trebuie sa plec.Esti sigura ca totul e bine?
-Nu...nu am nimic!


Si asa te-ai trezit intr-o cafenea la marginea orasului.Te uitai in gol la locul liber de langa tine.De ce ai ramas singura,din nou?Parca toti oamenii din jurul tau dispareau iar tu nu aveai cum sa opresti asta.Cautai cu privirea in camera aia pe cineva,orcine parea familiar.Ai plecat inainte ca cineva sa isi dea seama ca ai fost acolo.Ai devenit un fel de umbra.In seara aia calma de vara ti-ai dat seama ca nevoia de oameni devenea mai intensa. 






3 comentarii:

  1. si acum,o intrebare la care caut raspuns de atata timp : de ce avem nevoie de oameni? de ce suntem asa slabi si empatici?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu,si eu caut raspuns la intrebarea asta.Uneori am nevoie de oameni pentru a-mi aminti ceea ce nu vreau sa fiu sau pentru a nu ma pierde de tot.

      Ștergere
  2. pentru ca, prin ”nastere”, suntem sociali? pentru ca exista si oameni frumosi, din ce in ce mai putini, dar exista? pentru ca exista copii, singurii oameni perfecti? pentru ca singuri nu formam un intreg? si eu ma intreb...am cateva raspunsuri, nu stiu daca sunt corecte...vom vedea...

    RăspundețiȘtergere