24 aprilie 2012


In timp ce mama mea atarna de par,sora mea imi povesteste Povestea copiluli care fierbe in mamaliga.Eu trebuie sa ma gandesc mereu la moartea mamei,ca sa nu ma ia prin surprindere.


In mine se dizolva totul si parca bate vantul.


În fiecare oras nou sap o groapa în pamânt în fata vagonului în care locuim, îmi vâr mâna înauntru, apoi capul si aud cum respira Dumnezeu sub pamânt si mesteca. Uneori as vrea sa ma scufund, în ciuda fricii mele, pâna acolo, ca sa ma las muscata de el. (…) Îngerul danseaza pe cântecul trist al lui Dumnezeu. Dar Dumnezeu nu vrea sa se bucure.


Oamenii cauta fericirea cum cauta sangele inima.


Parada de bun ramas la circ, cu muzica de fanfara, este aproape la fel de rea ca operatia mea de apendicita. În fiecare oras e la fel. Toti artistii stau într-un rînd sau în cerc si fac cu mîna. Ti se face rusine!Daca directorul circului nu tine mortis sa apar  si eu la sfîrsit, ma închid în vagonul în care locuim si deschid radioul ca sa nu aud bataile în toba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu